Mohammad Sadegh Ghasemi Improving Customer Knowledge Management through online games

Mohammad Sadegh Ghasemi Improving Customer Knowledge Management through online games

скачать

Nowadays, no one has free time to answer survey and even if they have free time, they do not like to talk about their interests with strangers. Today, one of the most important challenges in customer knowledge management (CKM) is to know customer’s profile and buying pattern. So how can we know about our customers’ interests? Knowing a customer’s buying pattern and capturing this patterns gives opportunity to the top management of a company to make strategic planning, marketing strategies and decisions in meeting customers’ need and interests in order to maximize profit for the company. it is impossible to ask all the customers about their interests and then you change your online shop according to their interests and exhibit the products that they will probably buy. It is very difficult to know why a customer buy or do not buy a product. This book will guide you toward a very... But the problem is how you are going to ask your customers what they like before they enter you online shop?

Книги Издательство Манн, Иванов и Фербер Как писать так, чтобы вам доверяли

Это своего рода учебник по грамотному и эффективному письму со множеством примеров и практических советов. Ее авторы Роуман и Рафаэльсон, много лет работавшие с Дэвидом...

А. А. Уфимцева Лексическое значение. Принцип семиологического описания лексики

Настоящая книга представляет собой первую попытку семиологического описания характеризующей (назывной) лексики. Автор системно излагает проблематику семиологического подхода...

Suenobu, keiko Limit, 3

Limit, 3

Гульнара Ильсуровна Алексеева Бухгалтерский финансовый учет. Отдельные виды обязательств. Учебное пособие для бакалавриата и магистратуры

Издание призвано дать читателям основные представления о проблемах и задачах бухгалтерского учета отдельных видов обязательств,...

2 комментария на “Mohammad Sadegh Ghasemi Improving Customer Knowledge Management through online games

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *