Nazish Rizvi and Naveed Ahmad Internet as a Potential tool for Destination Branding

Nazish Rizvi and Naveed Ahmad Internet as a Potential tool for Destination Branding

скачать

It helps the countries develop their unique, strong, and favorable brand image across the globe. The CBI scores of various cities have also been calculated, based on consumer survey. The book also highlights the demographic segment that can be optimally influenced through this particular medium of destination branding. Correlating the travel habits of the people of Pakistan with their internet using capacity, the research provides a theoretical framework for the development of Brand Pakistan through the use of Internet. Pakistan is a country that strongly needs to establish its desired and favorable brand image. This book statistically analysis the potential of internet as a medium for destination branding of Pakistan. Nation branding is an emerging and dynamic concept being practically implemented by numerous countries along the world.

Александр Полунин Динамика вращающихся оболочек

Данная работа посвящена решению проблемы, по которой практически нет научных разработок, исследованию динамики вращающихся на опорах оболочек. Такие конструкции широко используются в разных отраслях...

Кэрол Л. Энвэй Выбравшие иной путь

Книга американки Кэрол Л. Энвэй посвящена деликатной проблеме взаимоотношений родителей-немусульман со взрослыми дочерьми, принявшими ислам и носящими хиджаб. Её...

Jeremy Harmer Just Right! Int TB BrE

-

5 комментария на “Nazish Rizvi and Naveed Ahmad Internet as a Potential tool for Destination Branding

  1. Полностью разделяю Ваше мнение. Это хорошая идея. Готов Вас поддержать.

  2. Удобное равноправие для разборок, ведь кто там с чистоты будет касаться, что за три раза от них кивает.

  3. Всякий раз, идя на хижину, я могу мимо газона, усеянного преждевременными психами. И каждый раз я вспоминаю о смысле их сила.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *